Pirkimo - pardavimo taisyklės
Pirkimo - pardavimo taisyklės
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
PREKIŲ PIRKIMO - PARDAVIMO TAISYKLĖS
- Sąvokos
- Duomenų valdytojas ir svetainės www.beautychest.lt operatorius (toliau – Pardavėjas) yra MB „Jurto prekyba“, įmonės kodas 305545783, buveinės adresas Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius, Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@beautychest.lt, tel.: +37065451744.
- Pirkėjas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs Prekių interneto parduotuvėje https://beautychest.lt/.
- Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
- Beautychest.lt - internetinė parduotuvė, internetiniu adresu www.beautychest.lt
- Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.
- Prekė - visa tai, kuo prekiaujama elektroninėje parduotuvėje beautychest.lt. Atskirai Taisyklėse vartojamos sąvokos „prekė“, „prekės“ reiškia tiek vienaskaitą, tiek daugiskaitą.
- Prekių pirkimo pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Pirkėjo ir Pardavėjo teises, įsipareigojimus, Prekių kainas, apmokėjimo tvarką, terminus, pristatymą, Prekių kokybės garantiją, Prekių grąžinimą ir keitimą, atsakomybes.
- Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis beautychest.lt.
- Bendrosios nuostatos
- Šios Prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės, jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio "Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis"), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, Prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, Prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su Prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
- Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
- Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes beautychest.lt internetinėje parduotuvėje.
- Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos pasikeitus teisiniam reglamentavimui. Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus daromas užsakymas.Siekiant tinkamo Pirkėjo informavimo, Taisyklių kopija yra siunčiama Pirkėjui atskiru elektroniniu laiku, patvirtinus Pirkėjo užsakymą.
- Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo patvirtinta Privatumo politika. Sutikimą arba nesutikimą su konkrečiais Pirkėjo Asmens duomenų naudojimo būdais Pirkėjas išreiškia Privatumo politikoje numatyta tvarka.
- Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti dokumentus ar informaciją Pirkėjui elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.
III. Privatumo politika
- Beautychest.lt, vykdydama elektroninę Prekyba vadovaujasi Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 ir kitais teisės aktais, nustatančiais Asmens duomenų tvarkymą, laikymąsi ir įgyvendinimą.
- Privatumo politika yra Taisyklių sudėtinė dalis.
- Prekės
- Visų parduodamų Prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos Prekės esančiameaprašyme. Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvasir matmenis. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
- Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose internetinėje parduotuvėje.
- Visos Prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje, yra prieinamos Pirkėjui. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
- Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą (-as) Prekę (-es) ir suformavęs Prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą "Užsakyti" ir kai Pardavėjas susisiekęs su Pirkėju jo nurodytu telefonu arba el. paštu, patvirtina užsakymą atsiųsdamas laišką el. paštu apie užsakymo patvirtinimą.
- Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
- Pirkėjo teisės
- Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis, jų tvarkymuir reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo Asmens duomenis, kreipdamasis į Pardavėją elektroniniu paštu, adresuinfo@beautychest.lt. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą (per 1-2 darbo dienas).
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti Prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su internetine parduotuve beautychest.lt., pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti Prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14(keturiolika) dienų nuo kokybiškos Prekės pristatymo dienos. Įsigijęs nekokybišką Prekę Pirkėjas turi Lietuvos teisės aktuose numatytas teises.
23.1. 23. punkte aptarta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalimi;
23.2. 23 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu Prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir liko originalioje pakuotėje.
- Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės Prekę internetinėje parduotuvėje, turi teisę reikalauti Pardavėjo, kad būtų užtikrinta tinkama Prekės kokybė, proporcingai sumažinta Prekės kaina, arba vienašališkai nutraukta pirkimo-pardavimo sutartis.
- Pirkėjo įsipareigojimai
- Pirkėjas privalo sumokėti už Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
- Jeigu pasikeičia Pirkėjo užsakymo formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas apie juos informuoti Pardavėją.
- Pirkėjas, naudodamasis beautychest.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
VII. Pardavėjo teisės
- Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų Prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis gali būti nurodomas peržiūrint Prekių krepšelį.
- Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
- Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nepriimami.
- Pardavėjas gali vykdyti įvairaus pobūdžio rinkodaros akcijas ir išankstiniu Pirkėjų sutikimu juos apie šias akcijas informuoti informaciją siunčiant Pirkėjų nurodytais kontaktais. Pardavėjas taip pat turi teisę bet kada vienašališkai, be atskiro įspėjimo keisti aptariamų rinkodaros akcijų sąlygas ir nutraukti jau pradėtas vykdyti akcijas.
VIII. Pardavėjo įsipareigojimai
- Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės https://beautychest.lt / teikiamomis paslaugomis.
- Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. Pirkėjo nurodytus Asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu, nurodytomis sąlygomis.
- Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos Prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę Prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią Prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, o jei mokėjimas nebuvo atliktas – anuliuoti užsakymą.
- Pirkėjui grąžinant Prekes, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti šio sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo Prekių grąžinimo Pardavėjui dienos.
- Pardavėjas įsipareigoja prekes Pirkėjui pristatyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo per 30 dienų, įsipareigoja nedelsiant informuoti Pirkėją apie prekių pristatymo vėlavimą.
- Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
- Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
- Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.PVMyra įtraukiamas į kainą, patvirtinus užsakymą prie bendros Prekių sumos prisideda pristatymo mokestis.
- Pirkėjas atsiskaito už Prekes vienu iš šių būdų:
40.1. Naudojantis elektronine bankininkyste – „Swedbank“, SEB, Luminor bankas, „Citadele“ bankas ir Šiaulių bankas.;
40.2. Atsiskaitant kurjeriui pristatymo metu.
- Pirkėjas, atsiskaitydamas per elektroninę bankininkystę, įsipareigoja už Prekes atsiskaityti nedelsdamas. Tik jam sumokėjus bus formuojamas Prekių siuntinys.
- PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos Prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė Prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
- Prekių pristatymas
- Pirkėjas, įsigydamas Prekes, pasirenkavieną iš Prekių pristatymo būdų, t. y. Prekių pristatymo paslaugą.
- Prekių pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu:
- 44. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų Prekių pristatymo adresą.
- 45. Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
- Pristatymo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo:
47.1. į Omnivą paštomatą:2,49 EUR;
47.2. į LP Express paštomatą: 3,99 EUR;
47.3. į Lietuvos pašto skyrių: 3,99 EUR;
47.4. per kurjerių tarnybą: 4,99 EUR;
47.5. pristatymas į užsienio valstybes: 6,99 EUR.
- Pardavėjas pasilieka teisę keisti Prekių pristatymo mokestį ir pirkinio sumą, nuo kurios pristatymas nemokamas. Galiojantys įkainiai yra nurodomi užsakymo formavimo lange, todėl Pirkėjas turi galimybę su jais susipažinti iki patvirtindamas užsakymą.
- Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu.
- Pardavėjas pateikia Prekes Pirkėjui vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais: 1-3 darbo dienos. Visais atvejais Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos. Esant išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pateikimo sąlygas.
- Tais atvejais, kai vartojimo pirkimo–pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir Pardavėjas išsiunčia daiktus Pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje numatyta rizika pereina Pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir Prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės Prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.
XII. Prekių grąžinimas ir keitimas
- Kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
- Norėdamas grąžinti Prekę(-es),vadovaujantisTaisyklių 54 punktu, Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el. paštu) bei užpildyti Pardavėjo pateiktą Prekių grąžinimo dokumentą.
- Grąžinant Prekes būtina laikytis šių reikalavimų:
56.1. Grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
56.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
56.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
56.4. Grąžinama kokybiška Prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
56.5. Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir / arba pakeisti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti ir / arba pakeisti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos ir / arba pakeistos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų ir/ arba keičiamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ir/ arbakeičiamas Prekes šiose Taisyklėse numatytais atvejais, taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir / arba Prekės buvo naudojamos.
- Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas šiomis sąlygomis:
59.1. per Omnivą paštomatą:Nuo 2,29
59.2. per LP Express paštomatą:Nuo 1,95
59.3. per kurjerių tarnybą: Nuo 3,99
- Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai Prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas Prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą).
- Kai Prekė grąžinama remiantis 23. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka Prekių grąžinimo išlaidos. Jeigu yra grąžinama nekokybiška Prekė, Pirkėjuigrąžinimas nekainuoja – šias išlaidas padengia Pardavėjas.
- Tinkamos kokybės Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu.
- Pirkėjo įsigytų Prekių keitimas vykdomas toliau išdėstyta tvarka:
63.1. Keičiama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai keičiama nekokybiška Prekė);
63.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
63.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai keičiama nekokybiška Prekė);
63.4. Keičiama kokybiška Prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai keičiama nekokybiška Prekė);
63.5. Keičiant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
63.5. Jeigu keičiant Prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotą Prekės kainą. Pirkėjui atsisakius tai padaryti, Prekė nėra keičiama (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai keičiama nekokybiška Prekė);
63.6. Prekių keitimo siuntimo išlaidoms yra taikomi šių Taisyklių 60 ir 65 punktai.
- Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
- Pirkėjui atsisakant Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 3 dalyje, Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjuipapildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjasaiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytą pigiausią įprastinio pristatymo būdą. Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei Pirkėjas pasirenka ne pigiausią pristatymo būdą (pigiausias pristatymo būdas - Omniva, LP Express paštomatus), grąžinant kokybišką Prekę, Pirkėjui nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas. Pirkėjui grąžinus tik dalį užsakytų Prekių, kai pristatymo mokestis užsakymui taikomas vienodas (nepriklausomai nuo kiekio ar svorio), Prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.
- Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
XIII. Atsakomybė
- Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų Asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių Asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
- Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
- Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei beautychest.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
- Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
XIV. Apsikeitimas informacija
- Pardavėjas visus pranešimus siunčia Taisyklėse numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.
- Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinėje parduotuvėje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
- Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“ apima ir elektroninius laiškus.
- Baigiamosios nuostatos
- Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
- Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
- Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka, pagal Pardavėjo buveinės vietą.
- Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių, trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
- Prašymą/skundą dėl Pardavėjo interneto parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas galipateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, kaip numato taikomi teisės aktai, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją.